Współpraca z reżyserami WSL/ATL/WzR
Podsumowanie działań studentów ATL ze studentami RTL podjętych w trakcie całego okresu studiów, na rzecz projektów reżyserskich, które podlegały weryfikacji podczas zaliczeń i egzaminów reżyserskich w minionych semestrach nauki. Współpraca mogła obejmować również działalność pozaszkolną. Musi być sfinalizowana pokazem, premierą, egzaminem. Ma przebiegać od początku do końca procesu pracy reżysera. Warsztaty organizowane przez szkołę nie wliczają się do współpracy z reżyserem.
W cyklu 2024/25-L:
Podsumowanie działań studentów ATL ze studentami RTL podjętych w trakcie całego okresu studiów, na rzecz projektów reżyserskich, które podlegały weryfikacji podczas zaliczeń i egzaminów reżyserskich w minionych semestrach nauki. Współpraca mogła obejmować również działalność pozaszkolną. Współpraca mogła obejmować również działalność pozaszkolną. Musi być sfinalizowana pokazem, premierą, egzaminem. Ma przebiegać od początku do końca procesu pracy reżysera. |
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
(K_K01) Student/Studentka wykorzystuje doświadczenia zdobyte podczas procesu kształcenia w jasnym formułowaniu sądów i oczekiwań wobec partnerów scenicznych; potrafi krytycznie ocenić odbierane treści
(K_K02) Student/Studentka rozumie i odczuwa potrzebę rozwoju i poszerzania własnej wiedzy, umiejętności i sprawności; przekazuje ją i wykorzystuje w pracy zespołowej przy projektach artystycznych
(K_K03) Student/Studentka łączy zdobytą wiedzę i umiejętności wykorzystując ją przy współtworzeniu prac zaliczeniowych studentów RTL, wspomagając ich naukę
(SATL_U04) Student/Studentka potrafi realizować koncepcje artystyczne przy pomocy umiejętności warsztatowych i rzemieślniczych za kresu teatru formy i pokrewnych dyscyplin
(SATL_K01) Student/Studentka funkcjonuje artystycznie z zachowaniem wszelkich zasad etyki
(SATL_K02) Student/Studentka podejmuje refleksję na temat społecznych, naukowych i etycznych aspektów związanych z własną pracą
Kryteria oceniania
Zaliczenie na podstawie udokumentowanych projektów reżyserskich na przestrzeni wszystkich semestrów nauki.
Literatura
literatura uzupełniająca:
t. I, t. II, K. Stanisławski „Praca aktora nad sobą”
J. Garfein „Żyć i grać”
Z. Cynkutis „Aktor. Animator twórczych procesów”
U. Hagen „Szacunek dla aktorstwa”
R. Bolesławski „Aktorstwo 6 pierwszych lekcji”
Uwagi
W cyklu 2024/25-L:
(K_K01) Student/Studentka wykorzystuje doświadczenia zdobyte podczas procesu kształcenia w jasnym formułowaniu sądów i oczekiwań wobec partnerów scenicznych; potrafi krytycznie ocenić odbierane treści |