Seminarium licencjackie 2 WOT/L/SL1-L
1. Omówienie wymogów merytorycznych i formalnych, jakie musi spełniać praca licencjacka;
2. Przeprowadzenie rozmów indywidualnych w celu ustalenia indywidualnych zainteresowań i sformułowania tematów oraz wskazania właściwego promotora pracy;
3. Indywidualne prezentacje bibliografii i źródeł. Konsultacja i dyskusja w grupie.
4. Indywidualne prezentacje dotyczące problemu badawczego (ew. stawianych hipotez badawczych), pytań badawczych oraz wybranych metod badawczych. Konsultacja i dyskusja w grupie o adekwatności wybranych metod.
5. Indywidualne prezentacje konspektu pracy.
6. Prezentacja kolejnych fragmentów pracy i krytyczna dyskusja nad nimi; definitywna konstrukcja całości – we współpracy z promotorami;
7. Przygotowanie do obrony.
Zakres tematyczny: polityka kulturalna i organizacja życia teatralnego, zarządzanie i marketing w instytucjach kultury, ekonomiczne aspekty teatru, socjologiczne aspekty życia teatralnego
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
student po zakończeniu kursu:
EM 1 Zna i rozumie zasady przygotowania samodzielnej pracy naukowej. K_W12
EM 2 Zna i rozumie wybrane metody badawcze, przydatne do analizy życia teatralnego. K_W16
EM 3 Zna i rozumie kryteria „naukowości” pracy badawczej. K_W17
Umiejętności student po zakończeniu kursu:
EM 4 Potrafi gromadzić, krytycznie oceniać i weryfikować informacje i materiały źródłowe (w języku polskim i obcym) K_U02
EM 5 Potrafi samodzielnie sformułować i opracować oryginalny problem badawczy, z uwzględnieniem krytycznej analizy stanu badań, również w perspektywie interdyscyplinarnej K_U03
EM 6 Potrafi napisać oryginalną, spełniającą wymogi formalne i merytoryczne pracę naukową na podstawie samodzielnych badań. K_U09
Kompetencje personalne i społeczne
student po zakończeniu kursu:
EM 7 Jest gotów do przestrzegania zasad etyki i rzetelności w pracy naukowej. K_K01
EM 8 Jest gotów do aktywnego uczestnictwa w życiu teatralnym oraz upowszechniania wiedzy o teatrze. K_K04
EM 9 Jest gotów do dalszego rozwoju naukowego, zarówno samodzielnego i niesformalizowanego, jak i podjęcia studiów magisterskich. K_K02 K_K05
Kryteria oceniania
Kryteria oceny i ich procentowy udział w ocenie końcowej
EM 1 – EM 9 Aktywność w dyskusji - 30%
Prezentacja problemu badawczego i metod, bibliografii konspektu oraz kolejnych fragmentów pracy licencjackiej -70%
Literatura
Zależnie od tematu pracy