Impostacja głosu II WA/A/IG2
II ROK
1. indywidualna praca nad poszerzeniem skali głosu
2. umiejętność zdefiniowania przez studenta indywidualnych problemów w funkcjonowaniu głosu
3. indywidualne ukierunkowanie studenta do pracy własnej przez dobór odpowiednich narzędzi
4. uruchomienie rezonatorów w mowie i śpiewie – podstawy
5. ekspresja w mowie i śpiewie
6. korelacja oddechu ze słowem i frazą muzyczną
7. zasady zdrowego szeptu i krzyku
W cyklu 2018/19-Z:
1. Wyrobienie prawidłowych nawyków emisyjnych w mowie i śpiewie na |
W cyklu 2018/19-L:
1. Wyrobienie prawidłowych nawyków emisyjnych w mowie i śpiewie na |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017/18-Z: | W cyklu 2016/17-L: | W cyklu 2018/19-L: | W cyklu 2016/17-Z: | W cyklu 2017/18-L: | W cyklu 2018/19-Z: |
Literatura
W cyklu 2018/19-Z:
1. B. Lutgen, G. Concone, N.Vaccai, E. Herbert-Caesari – ćwiczenia |
W cyklu 2018/19-L:
1. B. Lutgen, G. Concone, N.Vaccai, E. Herbert-Caesari – ćwiczenia |
Uwagi
W cyklu 2018/19-Z:
1. Rozwój głosu studenta jest żywym procesem, powiązanym z przebiegiem |
W cyklu 2018/19-L:
1. Rozwój głosu studenta jest żywym procesem, powiązanym z przebiegiem |