Podstawy projektowania i animacji komputerowej WSL/TTL/PPiAK-L
Ćwiczenia zaznajamiające z zagadnieniami animacji komputerowej. Praca praktyczna.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy (W) student:
- jest wyposażony w rzetelne podstawy wiedzy historycznej w zakresie animacji komputerowej. Ma szeroką orientację w zakresie problematyki związanej z technologiami i programami stosowanymi w animacji. Jest świadomy powiązań i zależności pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami studiów, a także wykorzystuje tę wiedzę w dalszym rozwoju artystycznym. (T_W06, T_W08, T_W11)
W zakresie umiejętności (U) student: - umie podejmować samodzielnie decyzje. Umie słuchać współpracowników i wykorzystywać ich uwagi w realizacji wspólnego celu jakim jest etiuda animacyjna. Posiada szeroki zakres wiedzy i umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych koncepcji artystycznych. Umie swobodnie wypowiadać się na temat różnych dziedzin twórczości teatralnej. (T_U01, T_U03, T_U05, T_U06)
W zakresie kompetencji społecznych (K) student:
- jest zdolny w różnych sytuacjach do efektywnego wykorzystania zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy. - Wykazuje umiejętności samooceny. T_K01,T_K02,T_K04,T_K08,T_K10
Kryteria oceniania
III semestr (30godz.) - zaliczenie
IV semestr (30 godz.)- zaliczenie z oceną
Omówienie prac praktycznych.
Możliwe konsultacje indywidualne w trakcie powstawania prac praktycznych.
Literatura
Literatura wykorzystywana na zajęciach:
1. Rick Parent " Animacja komputerowa"; Wydawnictwo Naukowe PWN 2011
Wykaz literatury uzupełniającej:
1. John P. Chismar " Efektowna animacja w praktyce"; Wydawnictwo Helion 1999