Projekt III WA/ATM/Pro3-L
Etapy realizacji PROJEKTU:
- analiza tekstu,
- praca nad układem tekstu,
- budowanie roli,
- nagrywanie monologów skomponowanych z ról,
- praca nad układem sytuacyjnym,
- zbudowanie przedstawienia jako końcowego efektu pracy.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- orientacja na temat funkcjonowania systemu sądownictwa w Polsce i w USA [K_W03],
- znajomość kulturowych i prawnych sposobów wykonywania kary śmierci w Polsce i w USA [K_W03],
- znajomość zasad adaptacji /skrótów/ [K_W04, K_W06, K_W09, K_W10].
Umiejętności:
- student potrafi dokonać wielopłaszczyznowej analizy tekstu [K_U02],
- doskonali umiejętności warsztatowe w zakresie budowy postaci i gry aktorskiej [K_U07, K_U08, K_U03, K_U04],
- samodzielnie formułuje krytyczne sądy na temat pracy własnej i kolegów z zespołu [K_U10, K_U06],
- potrafi przystosować się do warunków towarzyszących występom publicznym [K_U13].
Kompetencje:
- potrafi pracować w zespole [K_K01, K_K02, K_K06, K_K08],
- skutecznie radzi sobie ze stresem w pracy indywidualnej i zespołowej [K_K05],
- łączy zdobytą wiedzę i umiejętności przy tworzeniu kompleksowych przedsięwzięć artystycznych [K_K03].
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę w formie prezentacji przygotowanej adaptacji.
Ocenie podlega również całokształt pracy semestralnej, w tym zadania stawiane przez prowadzącego, a także umiejętność pracy w zespole (w tym przestrzeganie zasad ustalonych przez grupę; obecność na zajęciach i przygotowanie do zajęć jako element szacunku do pracy zespołu).
Dozwolone są dwie nieusprawiedliwione nieobecności.
Literatura
"Dwunastu gniewnych ludzi" - Reginald Rose. Scenariusz filmowy pod tym samym tytułem.