Lektorat języka angielskiego WA/ATM/LA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2018/19-Z:
Zajęcia są tematyczne – przy każdym ogólnym temacie poruszane będą kwestie słownictwa, rozwijane będą umiejętności czytania, słuchania, wysnuwania wniosków i formułowania myśli; w przypadku kilkunastu tematów poruszane będą również kwestie gramatyczne w ramach przypomnienia lub wprowadzenia nowych, zaawansowanych struktur. Większość zajęć będzie mieć charakter zajęć CLIL (Content and Language Integrated Learning), podczas których wprowadza się słownictwo i gramatykę oraz doskonali umiejętności słuchania i czytania przy okazji omawiania innych tematów (w tym przypadku o tematyce teatralno-filmowej). |
W cyklu 2018/19-L:
Zajęcia są tematyczne – przy każdym ogólnym temacie poruszane będą kwestie słownictwa, rozwijane będą umiejętności czytania, słuchania, wysnuwania wniosków i formułowania myśli; w przypadku kilkunastu tematów poruszane będą również kwestie gramatyczne w ramach przypomnienia lub wprowadzenia nowych, zaawansowanych struktur. Większość zajęć będzie mieć charakter zajęć CLIL (Content and Language Integrated Learning), podczas których wprowadza się słownictwo i gramatykę oraz doskonali umiejętności słuchania i czytania przy okazji omawiania innych tematów (w tym przypadku o tematyce teatralno-filmowej). |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017/18-Z: | W cyklu 2016/17-L: | W cyklu 2018/19-L: | W cyklu 2016/17-Z: | W cyklu 2017/18-L: | W cyklu 2018/19-Z: |
Literatura
W cyklu 2018/19-Z:
Podstawowa: 1. Clare, A., & Wilson, J. J. (2015). Speak Out Upper-Intermediate, Advanced. Student’s book. Second edition. Pearson. 2. Materiały autentyczne – prasa angielska ("The Guardian", "The New York Times") 3. Materiały własne lektorki. Uzupełniająca: 1. Mańkowska, A., Nowacka, M., & Kłoczowska, M. (2009). " How Much Wood Would a Woodchuck Chuck?": English Pronunciation Practice Book. Konsorcjum Akademickie. 2. Ponsonby, M. (1987). How now, brown cow?: a course in the pronunciation of English, with exercises and dialogues. Prentice Hall. 3. Vaughan-Rees, M. (2010). Rhymes and rhythms: A poem-based course for English pronunciation study. Garnet Education |
W cyklu 2018/19-L:
Podstawowa: 1. Clare, A., & Wilson, J. J. (2015). Speak Out Advanced. Student’s book. Second edition. Pearson. 2. Materiały autentyczne – prasa angielska ("The Guardian", "The New York Times") 3. Materiały własne lektorki. Uzupełniająca: 1. Mańkowska, A., Nowacka, M., & Kłoczowska, M. (2009). "How Much Wood Would a Woodchuck Chuck?": English Pronunciation Practice Book. Konsorcjum Akademickie. 2. Ponsonby, M. (1987). "How now, brown cow?: a course in the pronunciation of English, with exercises and dialogues". Prentice Hall. 3. Vaughan-Rees, M. (2010). "Rhymes and rhythms: A poem-based course for English pronunciation study". Garnet Education |