Taniec współczesny II WA/A/TW2-L
Zajęcia mają na celu przekazać studentowi wiedzę z zakresu techniki tańca współczesnego, ekonomii ruchu oraz poprawić jego sprawność motoryczną.
Student dostaje wiedzę o tym, jak dbać o kondycję swojego ciała. Uczy się poprawnego stylu treningu, który dzieli się na rozgrzewkę, ćwiczenia koordynacyjne i sprawnościowe, ćwiczenia z zakresu techniki tańca, oraz ćwiczenia uelastyczniające i rozluźniające.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_U06 ma wiedzę z zakresu technicznych oraz artystycznych środków warsztatu tanecznego w stopniu niezbędnym do realizacji własnych projektów artystycznych
K_W11 posiada wiedzę na temat stylów tańca współczesnego, konwencji teatralnych; orientuje się w aktualnych trendach i dokonaniach wybitnych twórców teatru. Rozumie zależności pomiędzy teorią a praktyką w aktorstwie, a także pomiędzy inspiracją a kreacją twórczą i wykorzystuje tę wiedzę dla swojego dalszego rozwoju
K_U01 używa pełni potencjału twórczego wykorzystując uniwersalizm kreatywności we wszystkich sferach swego działania , jako indywidualność artystyczna kreuje i realizuje własne projekty twórcze
K_U05 działa na rzecz zespołu dążąc do osiągnięcia porozumienia w sprawie wypracowania wspólnego kierunku kreowania dzieła; jest gotowy podjąć polemikę ze współtwórcami
K_U07 stosuje techniki treningu ciała nie powodujące uszczerbku na zdrowiu
K_K02 rozumie i odczuwa potrzebę rozwoju i poszerzania własnej wiedzy, umiejętności i sprawności ; przekazuje ją i wykorzystuje w pracy zespołowej przy projektach artystycznych
K_K05 świadomie korzysta w pracy twórczej z zasobów własnej energii, intuicji, emocji i wyobraźni; umiejętnie zarządza nimi w pracy indywidualnej i zespołowej
K_K05 skutecznie radzi sobie ze stresem;
Kryteria oceniania
1.regularność pracy
2. prezentowana postawa podczas zajęć
3. podejmowany wysiłek w celu nabywania nowych umiejętności i sprawności
4. postępy w zakresie techniki tańca
5. postawa wobec grupy
Praktyki zawodowe
1. praktyka somatyczna
2. praktyka techniczna
3. praca w parach i grupach
4. trening improwizacji