W cyklu 2019/20-L:
Wymagania dotyczące zajęć Bądź gotowa/gotowy do pełnego uczestnictwa i do bycia obecnym w sensie ciała, umysłu i odpowiedniego nastroju. Energetyczność, skupienie i odpowiednie nastawienie do zajęć (ciekawość, ambicja, szacunek do pracy swojej i innych) są kluczowe. Bądź otwarta/otwarty na aktywne uczestnictwo w podejmowanych na zajęciach dyskusjach - z pełną kreatywnością, dociekliwością i szacunkiem dla poglądów innych. Jesteś odpowiedzialna/odpowiedzialny za sukces swój i każdego z uczestników zajęć w realizacji celu zajęć - odpowiadasz za jakość nabywanego wskutek zajęć doświadczenia - to ty je tworzysz (samodzielność). Wskazane jest tzw. notowanie procesu indywidualnego, czyli prowadzenie własnego dziennika spostrzeżeń, myśli, odkryć, snów, obserwacji siebie i innych w korelacji do realizowanych na użytek zajęć zadań. Poprzez obserwowanie, formułowanie myśli, werbalizację i rejestrowanie procesu wspomożesz jego głębsze rozumienie i spowodujesz skuteczniejsze utrwalenie go w swojej świadomości. Dziennik jest twoją własnością i jest wyłącznie do twojego użytku - nie jest przedmiotem oceny ani wglądu pedagoga, ani nikogo innego. W połowie semestru będziesz poproszona/poproszony o uzupełnienie i oddanie kwestionariusza autoanalizy procesu uczenia się. Jest to absolutnie kluczowe zarówno dla Ciebie jak i dla pedagoga, aby spróbować na tym etapie zrozumieć czego się nauczyłaś/nauczyłeś, czego jeszcze nie i na jakim etapie procesu jesteś - temu właśnie służy ten kwestionariusz. Na każdych zajęciach bądź ubrany/ubrana w luźne ubranie umożliwiające pracę na podłodze. Staramy się nie nosić biżuterii, czapek, szalików, krępujących ruchy jeansów, niewygodnych butów i innych elementów garderoby utrudniających ruch sceniczny lub nadający pracy teatralnej dodatkowe nieplanowane artystycznie znaczenia. Proszę nie wychodzić z sali bez uprzedzenia o tym pedagoga. Proszę przybyć na zajęcia na czas, wypoczętym, odżywionym i gotowym do pracy. Nie rozmawiamy, nie szepczemy w trakcie kiedy inni pracują na scenie bądź pedagog udziela wskazówek. Wszyscy są proszeni o wyłączenie (na tryb bezwibracyjny) i schowanie telefonów komórkowych w trakcie zajęć. Jeżeli mamy do czynienia z sytuacją alarmową, która wymaga posiadania włączonego telefonu, należy o tym poinformować pedagoga przed zajęciami, włączyć tryb wibracyjny i usiąść możliwie blisko wyjścia. Nawadnianie się jest jak najbardziej wskazane w trakcie zajęć. Jedzenie jest absolutnie zabronione. Jedz przed zajęciami, po zajęciach ale nie w trakcie zajęć. Uwaga: zajęcia będą się wiązały często z bezpiecznym kontaktem fizycznym między uczestnikami zajęć w ramach realizowanych ćwiczeń.
|
W cyklu 2020/21-L:
Wymagania dotyczące zajęć Bądź gotowa/gotowy do pełnego uczestnictwa i do bycia obecnym w sensie ciała, umysłu i odpowiedniego nastroju. Energetyczność, skupienie i odpowiednie nastawienie do zajęć (ciekawość, ambicja, szacunek do pracy swojej i innych) są kluczowe. Bądź otwarta/otwarty na aktywne uczestnictwo w podejmowanych na zajęciach dyskusjach - z pełną kreatywnością, dociekliwością i szacunkiem dla poglądów innych. Jesteś odpowiedzialna/odpowiedzialny za sukces swój i każdego z uczestników zajęć w realizacji celu zajęć - odpowiadasz za jakość nabywanego wskutek zajęć doświadczenia - to ty je tworzysz (samodzielność). Wskazane jest tzw. notowanie procesu indywidualnego, czyli prowadzenie własnego dziennika spostrzeżeń, myśli, odkryć, snów, obserwacji siebie i innych w korelacji do realizowanych na użytek zajęć zadań. Poprzez obserwowanie, formułowanie myśli, werbalizację i rejestrowanie procesu wspomożesz jego głębsze rozumienie i spowodujesz skuteczniejsze utrwalenie go w swojej świadomości. Dziennik jest twoją własnością i jest wyłącznie do twojego użytku - nie jest przedmiotem oceny ani wglądu pedagoga, ani nikogo innego. W połowie semestru będziesz poproszona/poproszony o uzupełnienie i oddanie kwestionariusza autoanalizy procesu uczenia się. Jest to absolutnie kluczowe zarówno dla Ciebie jak i dla pedagoga, aby spróbować na tym etapie zrozumieć czego się nauczyłaś/nauczyłeś, czego jeszcze nie i na jakim etapie procesu jesteś - temu właśnie służy ten kwestionariusz. Na każdych zajęciach bądź ubrany/ubrana w luźne ubranie umożliwiające pracę na podłodze. Staramy się nie nosić biżuterii, czapek, szalików, krępujących ruchy jeansów, niewygodnych butów i innych elementów garderoby utrudniających ruch sceniczny lub nadający pracy teatralnej dodatkowe nieplanowane artystycznie znaczenia. Proszę nie wychodzić z sali bez uprzedzenia o tym pedagoga. Proszę przybyć na zajęcia na czas, wypoczętym, odżywionym i gotowym do pracy. Nie rozmawiamy, nie szepczemy w trakcie kiedy inni pracują na scenie bądź pedagog udziela wskazówek. Wszyscy są proszeni o wyłączenie (na tryb bezwibracyjny) i schowanie telefonów komórkowych w trakcie zajęć. Jeżeli mamy do czynienia z sytuacją alarmową, która wymaga posiadania włączonego telefonu, należy o tym poinformować pedagoga przed zajęciami, włączyć tryb wibracyjny i usiąść możliwie blisko wyjścia. Nawadnianie się jest jak najbardziej wskazane w trakcie zajęć. Jedzenie jest absolutnie zabronione. Jedz przed zajęciami, po zajęciach ale nie w trakcie zajęć. Uwaga: zajęcia będą się wiązały często z bezpiecznym kontaktem fizycznym między uczestnikami zajęć w ramach realizowanych ćwiczeń.
|