Podstawy scen dialogowych wokalnych WA/A/PSDWok
1. Śpiew w określonej stylistyce muzycznej
2. Śpiew solowy i zespołowy. Współbrzmienia harmoniczne w różnych stylistykach
W cyklu 2020/21-Z:
Rola piosenki i poszerzenie jej funkcji w scenach dialogu. piosenka jako alternatywa mowy i wyrazu scenicznego. Śpiew zbiorowy.Śpiew w określonej stylizacji muzycznej.Harmonia brzmienia. Użycie piosenki jako przedłużenia dialogu,tekstu dramatycznego. Użycie muzyki w różnych sytuacjach scenicznych. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2020/21-Z: | W cyklu 2021/22-Z: | W cyklu 2019/20-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
Po opanowaniu materiału tekstowego i muzycznego utworów wykonawca
Wiedza:
- posiada świadomość przekazu komunikatu artystycznego w zamierzonym celu KW 04
- posiada wiedzę w zakresie śpiewu solowego z okresu lat 60. XX wieku SAW W 01
Umiejętności:
- umiejętność poruszania się po dynamice w obrębie danej stylistyki muzycznej SAW U 01
Kompetencje:
- rozumie po co i dlaczego coś jest wykonywane i robione KK 05
Kryteria oceniania
Egzamin w formie pokazu publicznego.
Literatura
M. Monroe, Fragmenty
Piosenki M. Monroe.
W cyklu 2020/21-Z:
Łona, Chylińska,Brell, Janda, Młynarski, Farinelli, Nosowska, Bajm, Kora itp. |
Uwagi
W cyklu 2020/21-Z:
pokaz publiczny w formie egzaminu.Po opanowaniu materiału tekstowego i muzycznego utworów wykonawca Wiedza: Umiejętności: Kompetencje: |