Interpretacja piosenki II WA/A/IntPio2-Z
Student pracuje samodzielnie i w zespole , przy utworach solowych kolegów czynnie uczestniczy , tworząc chórki, tańcząc, istniejąc na scenie.
Próba samodzielnej pracy , gdzie jedynym instrumentem jest człowiek i jego głos.
. Praca nade wszystko zespołowa , chociaż każdy posiada indywidualny utwór.
Student pod koniec semestru przedstawia profesorowi opis piosenki, swoją wizję na interpretację utworu.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2025/26-Z: |
Efekty kształcenia
Student potrafi sam przeprowadzić analizę tekstu piosenki.KU02
Bez problemu porusza się w warstwie muzycznej i tekstowej utworu.
Jasno i rzetelnie interpretuje tekst.KU05, KU06
Przedstawia swoją wizję piosenki, zawsze z szacunkiem do twórców.
Poszerza swojà wiedzę w zakresie polskiej piosenki.i
Zachowuje słowo i muzykę respektuje tworców. KW01 KW04
Jego wiedza umożliwia mu działanie sceniczne.KW02 KU03
Swoją wiedzę bez problemu przenosi na scenę , szlifując warsztat aktorski
Słowo i dźwięk , tym samym bez problemu porusza się w tym obszarze .KU03
Odpowiedzialnie podchodzi do uczestnictwa w zajęciach .
Myśli twórczo, sam kreuje sceniczny świat.KK05
Umie porozumiewać sie i komunikować z kolegami na scenie i po za nià .
Samodzielnie rozwiązuje sceniczne konflikty . Możliwe różnice zdań przyjmuje z otwartą głową.Gotowy na zmiany i krytykę..KK01 KK06
Poszerza samodzielnie swoją wiedzę z zakresu piosenki aktorskiej.
Kryteria oceniania
Student odpowiedzialnie i rzetelnie wykonuje powierzone mu zadania.
Umie pracować w grupie.Czynnie bierze udział w zajęciach.
Przygotowany podchodzi do wspólnej pracy.
Ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności.
Zrealizowane wymogi sylabusa dają ocenę dobrą. Jeśli student wykazuje ponad programowe zaangażowanie może to skutkować podniesieniem oceny.
Praktyki zawodowe
Student bierze udział w festiwalach i koncertach muzycznych.
Literatura
Wykładowca samodzielnie wybiera utwory , nad którymi decyduje się pracować. Kieruje się jakością i ciężarem artystycznym materiału. Obszar zainteresowań pedagoga rozległy. Profesor może skorzystać z propozycji repertuarowej studenta.Ostateczna decyzja należy do wykładowcy.
|
W cyklu 2025/26-Z:
Piosenki z repertuaru |