Aktorska interpretacja piosenki WA/A/AIP-L
Wspólnie ze studentami poznajemy i bawimy się, formą piosenki. Studenci po otrzymaniu tematu wybierają utwór z którym chcą się zmierzyć. Wielokrotnie rozmawiamy o przedstawionych przez studentów piosenkach i np dochodzimy do wniosku, że szukamy dalej. Podczas zajęć polegamy na wyobraźni i kreatywnych skojarzeniach. Staram się namawiać do poznania nowej, wcześniej nieznanej lub nie zgłębionej przez studentów literatury muzycznej. W pracy szukamy inspiracji w literaturze, filmie i muzyce.
Zajęcia rozpoczynamy od wspólnych improwizacji muzycznych, z których często wyłaniają się utwory zespołowe przedstawiane na egzaminie.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Studenci mierzą się z formą piosenki SAD_W03 SAD_W04.
Efektem ma być brak stresu związany z wydaniem z siebie dźwięku i skupieniem się nad interpretacją utworu SAD_U03 SAD_U04 K_K05
Kryteria oceniania
Ponieważ są to studenci pierwszego roku oceniana jest praca i zaangażowanie w ciągu całego semestru a przede wszystkim odwaga w przekraczaniu własnych barier. Ocena końcowa jest ostatecznie ustalana przez Komisję Egzaminacyjną.
Praktyki zawodowe
Praktyki zawodowe nie mają znaczenia w zaliczeniu tego przedmiotu.
Literatura
Korzystamy z repertuaru:
Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego,
Grzegorza Turnaua,
Piwnicy pod baranami,
Miry Kubasińskiej,
Kayah i Bregovic,
pieśni tradycyjnych
i.t.d.